Díjazták a Samsung Nagy Ő Kereső aktivitását

A Hipnózis reklámverseny keretein belül induló 240 nevezésből a Samsung Nagy Ő Kereső közösségi média kampánnyal szerezte meg az ezüstérmet.

A Hipnózis reklámverseny keretein belül induló 240 nevezésből a Samsung Nagy Ő Kereső közösségi média kampánnyal szerezte meg az ezüstérmet. A versenyben a fogyasztóközpontú hirdetések kategóriájában díjazták a Samsung Valentin-napra készült Facebook applikációját. A Samsung Nagy Ő Kereső program segítségével néhány nap alatt megtalálhatóak az egyedül álló emberek által keresett nagy ő.

A Nagy Ő Kereső aktivitás lényege, hogy bárki részt vehet benne és a teendője mindössze annyi, hogy elküldi annak az embernek a személyleírását akit ő már korábban megpillantott, de valamilyen ok folytán elhalasztotta az ismerkedést. A Samsung Galaxy Note 4 segítségével egy profi fantomképrajzoló készíti el a keresett személy portréját, majd ezt a Samsung megosztja a hivatalos Facebook oldalán. A megosztást követően a Samsung kedvelői segítségét kérte a Nagy Ő megtalálásához. A Samsung Facebook oldalán a Nagy Ő kampány ideje alatt közel 6000 megosztás történt, amelyet közel 25000 komment kísért. A támogató cég a Nagy Ő megtalálásán túl egy Samsung Galaxy Note 4 okostelefont is kisorsolt.