A Nissan és a DC Shoes bemutatja: Headlight sessions

A Nissan és a DC Shoes bemutatja: Headlight sessions

A Nissan és a DC Shoes örömmel jelenti be új partneri megállapodását. Az együttműködés olyan innovatív és izgalmas projekteket tartogat az autók és a gördeszkázás szerelmesei számára melyek minden bizonnyal újabb rajongókat toboroznak majd mindkét márkának.

Az együttműködés első lépéseként készített „The Headlight Sessions” című közös videoklip:

A klipben egyedi éjszakai gördeszkás jelenetek láthatók, amelyeken a világ legjobb deszkásai csillogtatják meg tehetségüket.

A Thrasher magazin által a 2014-es év gördeszkásának választott Wes Kremer, valamint Matt Miller, Madars Apse, Joseph Scott, Anthony Lopez és az új Juke NISMO RS nyakukba veszik Barcelona utcáit, és az autó védjegyének számító egyedi fényszórókkal világítják be Európa legikonikusabb gördeszkás helyeit, ahol a világ élvonalába tartozó deszkások mutatják be hihetetlen trükkjeiket.

A DC elismert gördeszkás filmese, Chris Ray által rendezett videoklip producere a Nissan.

A Nissan és a DC Shoes bemutatja: Headlight sessions
A Nissan fényszórói világítják meg a pályát

„Igazán különleges videó; jobb eredményt el sem tudtunk volna képzelni. Sikerült eltalálni a deszkás trükkök és a külső hatások tökéletes kombinációját. Valami olyasmit alkottunk, ami a deszkás világon kívül mindenki számára lehetetlennek tűnik.” – nyilatkozta Chris Ray.

„Nagyon örülünk, hogy a DC Shoes-al és lenyűgöző gördeszkásaikkal dolgozhatunk együtt” – tette hozzá Bastien Schupp, a Nissan Europe marketingalelnöke.

„A Juke NISMO RS városi autós gyökereit a profi gördeszkások trükkjeivel ötvözve egy lélegzetelállító videót kaptunk végeredményül, mely hatásosan érzékelteti az autó dinamikus, sportos crossoveres formaörökségét és kimagasló teljesítményét.”

„Igazán jó volt a Nissannal dolgozni ezen a klipen, és nagyon elégedettek vagyunk a végeredménnyel. A Juke NISMO RS tele van olyan tulajdonságokkal, melyek az általunk képviselt fiatalos, aktív életformához tökéletesen passzolnak. A DC és a Nissan kreatív csapatai fantasztikus munkát végeztek: sikerült maradéktalanul átadniuk ezt az életérzést.” – fűzte hozzá Jeff Taylor, a DC Shoes globális brand- és marketingalelnöke.

(forrás: Nissan)