200 000 darab fogyott az első napon a BlackBerry Passportból.
A meglehetősen szokatlan formájú BlackBerry Passport úgy tűnik, hogy nagyobb népszerűségnek örvend, mint arra a legtöbben számítottak. A cég ügyvezetője, John Chen szerint az első napon 200 000 rendelésnek örülhettek, ami azt jelentette, hogy a weboldalukon 6, az Amazonon 10 óra alatt fogytak ki a készletek. Mindez kritikus fontosságú lehet a BlackBerry életében, amely a padlóról igyekszik felállni.
A BlackBerry a professzionális felhasználókat igyekszik elcsábítani, akik számára kulcsfontosságú a billentyűzet, az üzenetküldés és az e-mailezés. Ennek jegyében a nagyobb cégek és a kormányzati szervek is a célkeresztjében vannak a vállalatnak. Amerikában az AT&T már meg is állapodott velük a forgalmazásról.
A 200 000-es darabszám egyébként több is lehetett volna – a BlackBerry óvatosan akart nyitni az új zászlóshajójával, ezért nem volt nagyobb a kezdőkészlet. A BlackBerry Passport mindenesetre Európában nem lesz olcsó mulatság, a briteknél például mindössze 10 fonttal olcsóbb egy iPhone 6-nál kártyafüggetlenül.
(forrás: pcworld.hu)